niedziela, 23 października 2016

Długa nieobecność :D

Witam Bardzo serdecznie wszystkich :D
Od razu chciałbym wszystkich bardzo przeprosić że tak długo nic nie pisałem ale miałem pewien problem z  systemem.

Jak byłem na wakacjach to przeszła mnie myśl, dlaczego ja tak wszędzie pędzę ??? stanąłem zamknąłem oczy i zacząłem marzyć po otwarciu oczu zobaczyłem taki piękny krajobraz.
Nagle poczułem wgłębi siebie wielkie szczęście i energię która pcha mnie do przodu nawet teraz.
Może tego nam brakuję? trochę wolniejszego życia bez okrągłego pędu od świtu do nocy, każdy z nas powinien się czasem zatrzymać i spojrzeć na świat z innej perspektywy.
Po powrocie z wakacji postanowiłem że zacznę nowy etap w swoim życiu a nazwałem go "Spełnianie Marzeń" Zawsze chciałem zacząć grać w golfa więc nie mogłem dłużej zwlekać i zapisałem się na pole golfowe i idzie mi całkiem dobrze.Najprawdopodobniej w maju polecę na turniej do Hiszpanii lub Austrii jestem bardzo szczęśliwy i zachęcam wszystkich żeby spróbowali chociaż raz zagrać w golfa jest to mega relaksujący i wyciszający sport oraz żebyście nie bali się zmian i  podążali za swoimi marzeniami.

trzymajcie się cieplutko.
Pozytywny :D

Ps. Zapraszam na mój fanpage https://www.facebook.com/Poozytywnyblog/?ref=bookmarks

1 komentarz: